raggisar.

0kommentarer

Här ligger jag och myser, i mina gosiga raggsockar. Varmt och skönt i världens skönaste säng. Är all alone i lägenheten och ska snart sova. Imorgon ringer klockan sådär otäckt tidigt, det är praktiktime. SKOJ. Sen väntas nattjobb med Mimmski, kan vara det bästa och lättaste jobbet någonsin. Övernattning på vandrarhem i Helsingborg för att finnas till hands om något skulle hända. Lätt som en plätt, cash in samtidigt som man sussar sött bredvid bästis, finfint!

Världens bästa nyhet på jättelänge är att älskade huldatulda kommer till skåneland efter jul (FÖRHOPPNINGSVIS). Med sig har hon sin Daniel. skojskoj. Letar lägenhet åt dem as we speak. Håller tummarna hårthårt. Åh det kommer bli så himlahimla bra.

Nu ska jag steka köttbullar till matlådan imorgon sen ska jag sova, i en alldeles för tom säng. Jag är inne i en skitjobbig huvudvärksperiod och ihopbitande av käke + mardrömmar during the nights. Det är då fantastiskt fint att ha den där fina killen bredvid sig att bara lägga handen mot när man vaknar och tror att något hemskt har hänt. Eller känslan när man vaknar av att han drar en till sig mitt i natten och håller om. Då somnar man gott och tryggt kan jag lova. Myspys delux. Dock inget sådant inatt inte, då är det jag och världens skönaste säng all alone.

over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej