Känslosamt.

0kommentarer

En sista klagan på det där med störda hormonnivåer. Jag hatar, verkligen hatar att vara så känslomässigt rubbad som jag är för tillfället. Det enda som känns lockande är att krypa upp i sängen och kolla på fåniga (väldigt bra) tvserier. Jag hade också kunnat tänka mig att spendera tid med den där personen som gör allting bra men dumma scheman gör att det inte riktigt går. En sådan sak som inte hade gjort någonting när allt är som vanligt spelar roll en dag som denna. Ord som inte är menade att tas på fel sätt, tas på fel sätt och allt känns upp och ner. Vädret är kasst också. Myskläder på och snart dags för mat sen en kopp te. Borde göra så mycket mer men jag pallar inte. BLÄ på känslor ibland alltså.
Dagens i-landsproblem indeed.

Frida "klagarn" Andersson till er tjänst, eller Emelie som damen på apoteket kallade mig idag. Förvirrat med för många mellannamn..Bexen vet vad jag menar.

NU mer glee.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej