ingen motivation.

2kommentarer

Jag borde öppna den där boken som ligger så fint framför mig men icke. Tentan kommer närmare för varje dag och paniken ligger någonstans i bakhuvudet, men ändå så gör jag ingenting. För hjärnan är tömd och jag orkar inte. IKEA idag med finaste Lisa var så mycket roligare än att plugga tillexempel. MEN snart måste jag ta tag i det, det kommer I know. Men tankarna på nya lägenheten och inredning känns bra mycket roligare än att fundera över om ett barn har en lexikal eller grammatisk språkstörning/utvecklingsförsening. Transkription, vokalsubstitution, intervention, behandlingsplan, semantik, pragmatik, kluster, tester och blablablabla känns bajs. HEJOCHHÅ det är livet på en pinne ibland.

Nu har jag klagat nog för ikväll och tänker inte öppna boken klockan tio utan det blir betydligt lättare läsning istället.
over and out
f.
 
Två bilder ifrån då man slapp dessa bekymmer med taltranskription och språkstörningar...hahaha. 
Nä jag är inte bitter bara lite trött. ALLT är verkligen jättebra förutom det att jag måste ta tag i pluggandet. 

2 kommentarer

Johoney

10 Oct 2012 22:32

Jag känner precis samma sak, böckerna ligger bara där och stirrar!! Men vi klarar detta tillsammans!! <3

Svar: Indeed bästaste starlight! ;) <3
Frida

Louise

11 Oct 2012 20:47

Du är så duktig finaste! <3

Svar: love you!
Frida

Kommentera

Publiceras ej