HEJ.

1kommentarer

Idag har jag tecknat hemförsäkring, ringt Sara på banken och hon fixade mobilt bankID till mig (tur att man har så braiga vänner som kan så mycket bra saker), städat lägenheten med Hanna, visat upp lägenheten för logopedstudent Elin och hennes supertrevliga kompis (ja Elin var såklart supertrevlig hon med) för de kanske ska bo här i ett år när Hanna lever studentliv i Melbourne. Sen har Hanna och jag lagat potatismos och kokat korv, JÄTTEBRAIGA saker alltihopa förutom den lilla saken att jag har tenta på fredag. KRÄKS. Men det ska nog gå bra. Multitasker som jag är...haha not.

Får tillgång till min lägenhet redan på FREDAG!!!!! Weeeeiiii. Som ett barn på julafton. Så spännande. Dock flyttar jag inte än men jag kan gå dit hur mycket jag vill och bara vara där. ROLIGT indeed.

Nu ska jag kolla modern family sen sleepa. Imorgon är det praktik tillsammans med bästis, SUPERKUL.

over and out
f.

1 kommentarer

sara

28 Oct 2012 11:33

GILLA GILLA GILLA alltihop :D

Kommentera

Publiceras ej