HEJ.

0kommentarer

Söndagkväll. Somnar snart. Vet ni vad det bäst är? Jag kan sova hur länge jag vill imorgon, för jag är ledig. Underbar känsla indeed. Veckan som kommer är så otroligt efterlängtad så det finns inte. Bara roligt jobb med bästis och en förhoppningsvis rolig kursintroducering till barnhab och dysfagi. Sen lite LEDIGT och praktik på det, woopwoop.

10kg lättade ifrån axlarna så fort som tentan var skriven. Underbar känsla. Vet inte alls hur det gick och jag tänker inte grubbla på det förrän det att jag har svaret i handen. Vi får se helt enkelt. Fredagen bestod av massa braigheter. Lunch på Graffiti med bästa tjejorna, VÄRLDENS FINASTE MIMMI kom med inflyttningspresent (började nästan lipa). Sen fixades det med pendlarkort och hämtade ut nycklarna TILL MIN EGNA alldeles egna lägenhet. Där spenderade vi (jag, lisa, stina, johoney och sonny) kvällen picknickandes och drickandes av diverse drycker. SUPERMYSIGT. Jag älskar för övrigt lägenheten. DEN ÄR SÅ FIN SÅ JAG NÄSTAN SPRICKER. Helt nytt alltihopa. Ska bara klaga på en bula i golvet, insåg att det kan bli stökigt om sängen blir o-stabil, känns inget skoj. Det blev i alla fall utgång tillsammans med Lajsa och Sonny. Joinade sedan upp pojkvännen och hans kompisar för korridorsfest. Dock mindre lyckad så det slutade med totaldäckning i sängen hemma på musikantvägen.

Lördag = BAKISMODE. Shitpommes. Hade fortfarande huvudvärk när jag vaknade i morse...haha. Men jag tog mig samman framåt kvällen och då blev det restaurangmys med finaste pojkvännen. Det blev den lilla grekiska. Som alltid rullade man halvt när vi gick därifrån. Det blev inget eftersläpp på Cor-balen och heller inget nationshäng utan när man väl satte sig i soffan så tog man sig inte upp. Det blev däckning (igen) framför film istället. Pensionärsvarning kanske, men ganska gemytligt.

Denna kvällen har för övrigt spenderats i Lunds universitetshus lyssnades på LU's- brassband. FANTASTISKT bra, precis som förra gången. Johoney och hennes Simon truddeluttade så himla bra på sina instrument, tillsammans med en massa andra då såklart. Cyklade hem och höll på att frysa fast i biken kan jag meddela. Svinkallt ute nu.

Nu ska jag sleeepaaaa.
over and out
f

Kommentera

Publiceras ej