fredag.

0kommentarer

Hejhopp. Sitter just nu uppkrupen i min säng och funderar på att ta mig en liten kortis sovstund. Hälsade på min sjuka boyfriend innan men flydde rätt snabbt då jag icke vill bli sjuk. Men jag lämnade av lite soppa och glass, ibland är jag snäll allt. Det var i alla fall när jag satte mig i deras soffa som jag kände hur trött hjärnan var, därav minisömn-behov. Hade tänkt baka och fixa inför imorgon egentligen men då han den dära sjuklingen är sjuker så skjuter vi på utflykten...vilket är rätt skönt för då slapp jag fixa och kan då som sagt i stället sova. För ikväll ska jag på partaj med min fina vän Glennie. Korridorsfest indeed men först förförfest hos henne innan vi beger oss mot hennes pojkvän/Rickard och sen Helsingkrona. SKOJSKOJ. Måste bara hitta motivation till att vara trevlig och partaja men den kommer nog snart. Hoppas jag. Vodka tranbär blir det i alla fall, gott gott och jag kan vara bakis imorgon hehe.

HELT meningslöst inlägg men nu ser ni vad som föregår i min hjärna at the moment så att säga.
over and out.
f.

Kommentera

Publiceras ej