En sak till.

1kommentarer

Jag vill bara säga att jag saknar dig och jag är sämst på att ringa. Det bästa är att jag vet att din vardag är ganska lik min, och att vi båda tänker att vi ska höras snartsnart men så bara flyger tiden förbi sådär meganabbt. Det gör heller inget att man inte hörs så ofta, för jag vet ändå att du är där du är och du vet att jag är precis här där jag är. Det är så bra som det kan bli. MEN man kan inte säga till någon tillräckligt många gånger hur bra de är, så därför ville jag skriva detta inlägg, för du är så fantastiskt jättebra på alla sätt och vis. Jag är som sagt inne i något slags känslomässigt stadie för tillfället...och sen saknar jag helt enkelt dina knaserier (för du är precis lika knasig som jag är, det ligger väl i släkten så att säga..). Behöver nog helt enkelt fylla på mina Louisebatterier lite tror jag. 
Love you kusinvitamin och jag hoppas att vi ses jätte(jätte)snart. 
 

1 kommentarer

Lojsan

15 Oct 2012 22:35

Ahmen, du måste ju bara vara världens finaste på alla sätt och vis! Började gråta när jag läste detta, så jag är nog inte så himla labil för tillfället jag heller.. hehe. Men som du säger, det är så skönt att vi har liknande vardagar med massor på schemat, men det är så synd att vi inte höras eller ses mer. Men snart får vi ihop en helg, efter våra tentor. Då bannemä!
Nu kan jag somna gott, när jag sett detta finafina från finastefinaste dig. Mitt hjärta sprängs av kärlek till dig för du är verkligen en av de bästa människorna på hela jordklotet. Jag saknar dig för mycket <3 I LOVE YOU

Svar: och jag började gråta jag med när jag läste detta..haha. Vi ses snart <3 MASSA kärlek
Frida

Kommentera

Publiceras ej