babel.

1kommentarer

Mumford & sons nya skiva med namn som rubriken går varm här hemma på musikantvägen, love it. 
Första kvällen hemma själv på väldigt länge. Hanna är iväg på våffelkalas och jag sitter in my pyjamaspants i köket och filosoferar. Väldigt behagligt ska jag säga. Livet är väldigt bra för tillfället. Hade en av de mysigaste kvällarna på länge igår. Jag mår så bra när jag är nära den dära människan. Drömde en otäck dröm inatt och då var det så otroligt skönt att bara kunna vända på sig och krama om den där trygga kroppen som låg där bakom. För allt blir lugnt och tryggt. En känsla jag faktiskt inte någon gång innan känt till sådär hundra procent (förutom när det kommer till familjemedlemar då såklart!). 
Men ikväll ska jag sova själv, haha känner mig som värsta mesen men det känns allt lite tråkigt och tomt på något vänster. Det är ju meningen att någon ska ligga där vid sidan av men icke. Man måste andas lite med, skönt och livsnödvändigt med egentid. Men det är inte lika kul som när man är två. 
 
Efter väskincidenten är jag back on track igen. Helgen flög förbi med baluns och mys, himla fint! 
Pratade i telefon med uttski idag med, hon överraskade med ett samtal mitt i laxstekandet! Saknar mina uppsalabor. Schemat är tight men vi håller tummarna på en träff innan jul, annars får det bli ett hejdundrande firande i december helt enkelt. Time flies. 
 
Imorgon skriver Sara sin första tenta och jag ska hålla tummarna hela dagen, för jag vet inte när hon skriver. Men det kommer säkert gå hur bra som helst!! 
 
Nu har jag inte så mycket mer att skriva.......kanske borde läsa lite kurslitteratur...eheeee...eller så kollar jag på något skoj istället. 
 
over and out
f. 

1 kommentarer

Sara

02 Oct 2012 21:27

Haha vad go du är, ja jag sitter mitt upp i böckerna nu och försöker mig på en sista kraftansträngning innan jag kryper till kojs. Är så nervös så jag tror magen ska spricka, så det snurrar där inne.. Håll tummarna mellan 8-13 så hörs vi sen :) love

Kommentera

Publiceras ej