trött...

0kommentarer

Helt sinnes att jag fortfarande är trött. Igår sov jag från det att jag kom hem ifrån läkarbesöket till fem, dvs fyra timmar + att jag gick och la mig vid åtta och sov till nio idag. PISSVIRUS. Det är som att ha körtelfeber all over förutom att körtlarna inte gör lika ont. Det passar sig inte alls i all flyttkaos...Men jag varvar packandet med små sovstunder, funkar ganska bra haha. Obligatoriska föreläsningar på det också, hejaheja. Det bästa med att åka till skolan är att få höra hur bästis har haft det i London!! Det förgyller denna gråa dag massor kan jag lova.

Fick ett megatrevligt samtal av finaste Sara innan. Jag blir så otroligt glad av att höra när andra har hittat sådär rätt och mår bra. Även om hon kanske inte är medveten om det så blev jag sjukt inspirerad och taggad utav hennes energi! Man blir sådär glad i hela kroppen!

Efter att ha sett Lojsans goda frukt-c-vitamin-boost bild så ska jag göra exakt detsamma! Nu boooostar vi oss och blir piggelina. Hoppas du kryar på dig snabbt hjärtat! (ska försöka uppfinna ett par sju-mila-klivs-stövlar).

over and out
f

Kommentera

Publiceras ej