trött hjärna.

2kommentarer

Idag är en sådan där dag då jag hade behövt din tass mot hakan. Sådär som du alltid gjorde för att visa hur nära du faktiskt var. Det är lustigt hur man kan sakna någon eller något så mycket. 
 
Man har den perfekta repliken färdig i hjärnan och sen när man öppnar munnen så kommer bara goja ut. Förklaringarna hopar sig och man fastnar i ord. Släpp det, andas och gå vidare. Det är det bästa. På med det där leendet som vanligt och bara låt det vara. Ibland är det kanske till och med bäst att inte säga något alls. 
 
Det hela handlar om en osäkerhet. En osäkerhet av att inte veta det man egentligen borde veta. Det som är självklart för så många är kanske något helt annat för dig. Man känner sig lite nedtryckt men rycker på axlarna och går vidare. För det är så man gör. Låter det vara för att inte röra om alldeles för mycket
 
Detta handlar inte om något speciellt. Bara ett utdrag ur hjärnan tillhörande moi. 
Jag tror jag måste skaffa en katt, det blir lättare då. 
 
over and out
f

2 kommentarer

Sara

06 Nov 2012 22:56

Åh vad mysigt med en kisse, det vore ju kuuuuul :)

Antonia

09 Nov 2012 23:10

Köp en kisse, jag kan vara vakt JÄTTEofta. Lovar!

Svar: Haha det låter hur bra som helst tycker jag! :D
Frida

Kommentera

Publiceras ej