måndag.

0kommentarer

LEDIG.
Dagen började med en shoppingtur på stan tillsammans med Linnea. Hon behövde handla saker till sin lägenhet och jag letade presenter till mor&far. Klockan ett drog min tvättid igång och jag har tvättattvättattvättat så mycket tvättttttttt all day. Plockat ner lite saker ur min bokhylla och rensat ur lådor. SÅ mycket saker. Helt sinnes vad man samlar på sig massa strunt på bara ett år. Till maten tog jag mig ett halv glas rödvin, just because I can så att säga. Kändes lyxigt såhär en måndag. Har aldrig gjort det tidigare så det var en ny känsla. Dock kommer den inte upprepas för jag kände mig på något lustigt vänster lite skyldig där jag satt med mitt lillalilla glas vin en helt vanlig vardag. MEN så kan det vara.

Nu ska jag hämta den sista tvätten. SKÖNT. Så då återstår sortering och ännu mer packetering.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej