HEJHOPP

0kommentarer

Jag har allt haft en supermysig helg. Den började redan i fredags med myspys på Jensen's med Johoney och Stinis. Sen blev det Köpenhamn med bästa familjen Bremander. Firade Hanna som fyllde 25 hela år igår. Ankmiddag, 500 kopppar (jättegott) kaffe, kaka, macka och matmatmat. Magen var helmätt efter en hel dag av ätande. Det var hur mysigt som helst. Lojsen och jag överraskade i oanade TP-kunskaper, inga barnfrågor här icke! Som jag tycker om de människorna! Finaste kusinerna, gudföräldrarna + Hannas supertrevliga boyfriend Björn med föräldrar var ett extraperfekt sällskap. 
 
Nu sitter jag nyduschad och trött i sängen, blir lite bokläsning sen ska jag nog däcka. Väntar på ett samtal ifrån min fina Joel också som snart är hemma ifrån Norge. Blir alldeles pirrig och lycklig i magen av att veta att jag snart får krama honom. OJ vad jag tycker om den människan! 
 
Ska testa min nya vårdcentral imorgon också, spännande indeed. Fått onda utslag som troligtvis är så spännande som streptocker. Hej pencillin. Blä. Menmen får se vad farbror doktorn säger imorgon, kanske inte är något alls. Who knows? 
 
NU bok.
over and out
f. 
 
HEJA världens bästa pappa på farsdag förresten. Han är så klart världsbäst 365 dagar om året, men i alla fall. 

Kommentera

Publiceras ej