hej.

0kommentarer

Jättefin helg på alla sätt och vis. Utflyktsdagen blev perfekt. Solen sken och det var hur mysigt som helst. Jag har världens finaste pojkvän helt klart. Blir helt enkelt lycklig av att ha honom nära. Allt är sådär jättebra och jag mår så otroligt bra i hans närhet. Det gör jag ju i många andras närhet också såklart, men det är något med honom som gör att allt blir sådär snäppet bättre. Ni vet vad jag menar. 
Ikväll är det skönt att få vara hemma. Kroppen spökar lite och är allmänt asseg. Sjuka på ingång? Hope not. 
 
Om en vecka åker jag till Köpenhamn med bästa familjen Bremander. Kusin Hanna fyller 25 och det ska så klart firas. Längtar massvis efter att få spendera ett dygn med några av mina absoluta favoritpersoner. Sen helgen efter så flyttar jag till min lilla finfinfinfina etta, längtar såklart efter det med. Innan det så fyller pappa och moster 55år på samma dag, tro det eller ej. Och mammsen fyller år den dagen de kommer hit, MASSA KALASIGT denna månaden. 
 
NU ska jag vila huvudet och läsa lite i mimmis bok hehe. 
over and out
f. 

Kommentera

Publiceras ej