Bröd.

0kommentarer

Något jag aldrig någonsin skulle kunna leva utan i matväg är nog färskt bröd. Det kan vara det godaste som finns ibland. En ostfralla och en kopp varm choklad, det är njutning! Sitter just nu och väntar på bussen, vrålhungrig. I min väska ligger nyinköpta färska te-kakor (!!!) Jag får riktigt stå emot tanken av att slita upp påsen och börja äta här och nu...snart hemma..

Haft en helt kick as bra dag på praktiken, som alltid! Hade inte kunnat ha det mycket bättre tror jag. Bästig handledare och sen superbraiga Mimmi med, kalasfint! Första riktiga nybesöket avklarat och det är så kul! Älskar att dagarna flyger förbi och man känner att det vi gör är roligt, hela tiden! Jag är så rätt som jag kan vara, en fantastisk känsla. Logoped kan nog vara världens roligaste yrke, helt ärligt.

Imorgon kommer världens bästa familj ner till skåneland för att flytta mig. Världens bästa som ställer upp och kör runt halva södra Sverige och fixar saker, bara för min skull. Sen fyller mammsen år och det blir mat på v.e.s.p.a.

Nu kom bussen! Mot ÖT och maaaat.
Over and out
F

Kommentera

Publiceras ej