tid.

1kommentarer

Kom hem från finaste Helsingborg runt tre, handlade lite nödvändigt gott på ica och for hem. Då jag kom hem var klockan halv fyra och jag höll på att tråka ihjäl då Stina och jag bestämde att ta plugget on monday. Vad skulle jag göra i fyra timmar? MEN så sitter jag nu här och ser att klockan är jättemycket och helt plötsligt får jag tidspress. Jag som hade så otroligt mycket tid alldeles nyss har nu bara cirka femtio minuter på mig att fixa inför ikväll. Egentligen är det inte så mycket mer än att tvätta mitt smörpaket till hår, men det tar ju tid. Sen bara det att jag sitter här och skriver ner detta är ju lite komiskt, i och med att jag är lite stressad.
Fastnat för Norlie&KKV, där jag hänger min hatt. hehe. skoj svensk vad man nu ska kalla det för musik -hipphopp/pop/något. Svängigt.
Ikväll väntar middag på grekiska restaurangen här i Lundet tillsammans med Glennie och Johanna. Sen ska vi se den nya filmen av Tim Burton. Innan idag köpte jag nya skor, igen. Men min bästa vapendragare intygade att det var helt okej då skorna var fina. Vinröda Kawasaki. Jag tror jag har ett beroende, men vad gör det? SKOR in my <3. Eller vad säger du Mimmski?
Nehejaha nu ska jag fetta av mitt hår.
over and out
f.

1 kommentarer

kapten

13 May 2012 19:52

äkta kärlek är skor!

Kommentera

Publiceras ej