Städat.

0kommentarer

Jaha. Nu har jag vänt upp och ner på hela mitt rum. Dammsugit allt som går att dammsuga och dammat det som går att damma. Fortfarande inga cykelnycklar....ACKOVE. Hela skrivbordet är fullt med kläder som ska packas ner i väskan. De är ihopvikta, alltså inte bara slängda som de brukar vara. Vikavikavika.
Nu ska jag slå Johoney en plingeling och se vad vi ska hitta på idag. Något skoj sa hon och då tyckte jag att det vore ju synd att göra något tråkigt så vi kör på det. Imorgon ska vi på utflykt, weeeei, för Lisa har bil. Sen är det skördefest här hemma på musikantvägen woopwoop. Hanna har odlat och nu ska vi fira att skörden är klar. Tequila står på schemat i vilket fall, peppeppp. Sen det att vi har utvärdering i psykologin tidigt på torsdag är en annan femma. Nästan sommarlov och det ska vi fira. Eller jag har sommarlov nu, om man inte lyckas dra på sig en komplettring av hemtentan. Men det är torsdagens bekymmer det.
Sommarlov och nio grader ute, inte lika skoj. Vill ha sol och värme. Men det kommer väl.
Jaja. Ha det fint. Om en vecka är jag hemma i måset så ska njuta av varje sekund här i världens bästa Lund tillsammans med världens bästa Lundafolk.
Over and out
f.
fin bild från log/aud-sittningen i april.
fina tjejor.

Kommentera

Publiceras ej