sommar sol och lycka.

0kommentarer

Jag är lite sådär småbubbligt glad och pirrig i hela kroppen. Snart är det sommarlov och om man bortser ifrån det faktum att jag kommer sakna ihjäl mig efter alla här nere så ska det blir väldigt skönt med lov. Känner att min pluggmotivation ligger på minus för tillfället. Jag har träffat någon som gör mig glad och det känns så himla kul at the moment. Livet är fint och jag njuter för fullt. Klockan är över 18 och det är fortfarande varmt ute, har shorts och linne på mig as we speak, så att säga. Nästa vecka kommer bli fantastiskt fin, utgångar, mys med fina människor, hänga med bästigaste folket och vara utomhus mest hela tiden. Skjuter upp min hemresa några dagar och trillar nog inte in i måstet förrän nationaldagen. Ska börja jobba den 13e, så hinner allt vila upp mig hemma innan det i alla fall. Lillfisen tar studenten den 11e, herrejisses. Det ska firas ordentligt och jag längtar efter att få träffa släkteeen, myspys! Snart är det juni. Idag fyller bästa Moltaz år hipphurra. Imorgon börjar den största helgen på hela året i lilla Mönsterås och jag missar allt. Bluesfestivalen. Parkhäng. Corona och cider i solen. Musik. 1000-tals människor. Trängsel. ÅH. Menmen jag ska ha en superfin dag här i Lundet och sen på lördag blir det ju finalfirande på kvällen och sen lite pluggis på det med. Jag är nöjdnöjdarenöjdast i alla fall.
GOOD LIFE.
puss!
over and out
f
Bilder ifrån veckan som varit:
Middag hemma hos tovalova med fina tjejor
Finaste matilda med systersonen(sötungen) Vidar
Tovalova och willebus
Mimmsan äter upp min kaffekopp med roligt citat
promenader mellan kämners och östra torn. fintfint
pluggis i solen.
smarrigt iskaffe.
det luktar sommarlov.

Kommentera

Publiceras ej