sådär småglad mest hela tiden.

1kommentarer

Det är SOMMAR i Lund. Sinnessjukt varmt ute och jag hade alldeles för varma kläder på mig idag. Det ska icke upprepas imorgon. Blev lite mobbad imorse av Mr då jag tog jackan med mig...Det hade faktiskt kunnat slå om och bli kallt, man vet ju aldrig så att säga. Men det blev inte kallt så tji fick jag. Fast ganska nöjd med läget trots det. Vädret gör ju att man går runt och är glad hela tiden, sen kanske det beror på en annan sak också i och för sig. Just nu vill jag inte ha sommarlov. Jag vill vara kvar här i finafina Lundet i det finafina vädret med de finafina människorna. Kan man inte förlänga terminen iaf bara med en vecka, pluggfri vecka så man bara kunde få hinna umgås med alla massor innan man åker hem. Bläääääääääää för att säga hejdå.
Aja åter till psykologin. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
over and out
f.

1 kommentarer

Loji

24 May 2012 10:49

Du är så himlahimla duktig fisis ❤

Kommentera

Publiceras ej