Musik

0kommentarer

Skulle ta en power-nap, slutade med att jag sov i en timma istället för femton minuter. Ikväll ska Stina och jag lyssna på Johoney som uppträder med brassbandet i Stadshallen, spännande indeed! Duktig är hon allt! Sen ska vi vidare till Wermlands där Hanna (bland annat) ska sjunga&spela ikväll, skojskoj. Massa roligt folk som ska dit med. En nisse är speciellt intressant heh. Sen det att jag drabbades av smått tunghäfta innan idag är en annan femma.
Imorgon är det tidig uppgång för en tågfärd öster ut. Ska hem till lugnet och skriva min hemtenta i psykologi. Det ska bli så skönt, även om det bara är två veckor kvar till lov/uppehåll så känns det välbehövligt med hemresa. Bli lite ompysslad och så ska mamma plugga också så det passar utmärkt för då kommer jag sitta till 100%. Vilket behövs.

Nu är bussen snart framme på boutulfsplatsen. Tror att jag är lite kär i denna underbara lilla stad. En sak är i alla fall säker och det är att det kommer dröja måååånga år innan jag överger skåneland, om ens någonsin. Fast det blir till att bo vid havet, det är ett måste.
Live love laugh.


Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej