Mamma

0kommentarer

Nu hade jag velat sitta i köket hemma på hästskovägen och ätit ugnsvarma baguetter tillsammans med familjen. Idag är det mors dag och jag saknar mamma lite extra. Jag är så otroligt tacksam över att ha fått en så fantastiskt fin mamma. Hon är verkligen bäst i hela vida världen (tillsammans med pappa då men nu är det mors dag haha). De har gett oss bästa tänkbara uppväxt, trygghet och närhet. Vi vet att vi alltid kan lyfta luren och ringa hem, vilken tid på dygnet som helst. Skulle det hända oss något, ja då skulle de vara på plats så fort som möjligt. Det är en trygghet utan dess like. Kärleken till familjen är så stor att den är svår att greppa. Jag är så glad för hela min släkt och alla nära, för de får mig att må så bra.
Mors dag. Världens bästastebästigaste mamma. Tack för att du står ut alla de gånger jag tjatar, tack för att du alltidalltid lyssnar även om det jag babblar om är helt oviktigt, tack för att du är du. Världens bästa mamma.

Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej