Jobbigt läge

0kommentarer

Hahahaha tror jag skrattar på mig. Var på läkarundersökning och drogtest nyss inför kommande jobbet för EAS på OKG. Iom att det är tre år sedan förra testet så var det dags igen. Men okej nu till poängen. När man lämnar drogtest är det både urin och blodprov. Förra gången jag lämnade så fick man sköta sitt själv inne på toaletten men denna gången öppnade sjuksköterskan en liiiten jäkla lucka in till rummet där hon var!! Försök kissa i en jäkla kopp när någon tittar på säger jag bara haha! Plus det att jag precis druckit en flaska vatten så det kanske blev fel i testet vilket innebär att jag måste åka tillbaka och göra om det. Jisses säger jag bara.
Hahaha gick även vilse på väg dit och hamnade bland bilakrotar och verkstäder...lyckad dag indeed! Lyssnade på magkänslan och hittade rätt.

Nu på tåg on my way home.
Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej