hjärnmos.

0kommentarer

Just i detta nu håller min hjärna på att smälta bort...jag är trötttrötttrött. I huvudet snurrar tankar runt emotionell självreglering, Theory of mind och språklig utveckling hos barn med olika diagnoser. Hemtenta i psykologi, människans utveckling del II Here I come. Jag är fortfarande på fråga ett kan jag meddela. Det är lite mer än vad man tror. Men det går i alla fall framåt, och är ännu mer nästan klar med frågan än vad jag var igår. Snart börjar jag på fråga två. Skoj lördagskväll indeed. Fina samtal från vänner och muymuy uppskattade sms lyfter det hela lite. Fick hälsa på hos familjen Karlsson och mysa med sötungen Vidar och Matilda innan idag, lite guldkant sådär.
Hjärnan springer iväg ibland och jag hamnar någonstans långt bort ifrån psykologin och tänker på någon fin. Ännu en människa som har kommit in i mitt liv och rört runt på allra bästa sätt, på kort tid. Inget spring före nu nejnej, utan det är bara fint. Man blir sådär glad och alldeles pirrig i magen. I like it. Myspys.
Såja nu ska jag återgå till Autism, ODD, CD och ADHD. woopwoop
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej