helg.

0kommentarer

Nu sitter ni där hemma i kyrkparken och knäpper cider efter cider. Bluesfestivalen är igång och en liten klump i magen finns i och med att jag missar allt. Men jag hade världens bästa dag igår och denna dagen kunde inte börjat bättre så jag ska absolut inte klaga. Igår lämnade vi in vår hemtenta i psykologi runt tolv, sen gick vi till malmborgs och köpte grill, korv och massa annat gotttttigt. Det blev superhärligt häng i stadsparken med ultramegabra människor. Sol sol sol som resulterade i en lagom smickrande bränna haha. Vi satt där i fleraflera timmar, pratade och lyssnade på musik. Sen blev det en tur på stan med Lisa och Johoney, lite nya skor och annat inhandlades. After det for jag hem, duschade och vilade innan det blev till att möta Lisa och Linnea på Herkules uteservering. Där satt vi trötta men nöjda i några timmar med lite vin, otroligt fint. Donken besöktes också och sen blev det filmen herkules, passande nog, innan jag mötte upp en finfin kille. Hela förmiddagen idag har spenderats tillsammans med den nissen, himla fint. Nu ska jag pluggaaaaaa lite innan det är dags att fara mot Helsingborg och Eurovisionfinal med fantastiskt bra häng!! Älskar livet. Imorgon är det dock mindre skoj, plugg all day.
Vill att nästa vecka ska gå i snigelfart, är inte redo för allt att vara slut än. Det går för fort.
Menmen
nu tecken som stöd woopwoop. Sen fonetik.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej