blöööö.

0kommentarer

Det har inte hänt något direkt jättespännande sen sist. Fortfarande i tentaträsket. Dock lite ljusare nu. Eller inte. Men man kan alltid intala sig själv att det går bra, till slut måste det stämma...eller? Suttit här hela dagen i vilket fall. Ska unna mig en paus på någon timma tillsammans med Moltaz och våra kameror. Han ringde och frågade om jag ville följa med ut och fota lite, vilket jag inte kunde tacka nej till.
Imorgon eftermiddag rullar bilen mot Lundet. Mamma är hemma hela dagen så lär bli uppsläpad tidigt för att jobba med tentan. heh. Pappa och Anders ska ner på kurs med jobbet i Malmö så får åka med dem ner, guld värt. Sen väntarrrrrrrr middag med en fin en. I och med att jag tänkt spendera hela resan ner skrivandes så tänker jag allt ta ledigt på kvällen.
Om två veckor är det sommarlov. Jag både bävar och längtar. Bävar för att behöva säga hejdå till favoriterna nere i Skåneland...MEN det blir många besök under de tre månader vi har ledigt + skypedater.
Jag längtar efter lite frihet och jobbet.
Nu ska jag skriva. Mamma sitter mittemot och jobbar med sin uppsats, hon är så duktig! En riktig inspirationskälla och förebild. Hon tror att jag sitter här och skriver om Prosocialt tänkande och beteende men det stämmer inte riktigt just nu. Därför ska jag återgå till skrivandet som tidigare nämnts. haha.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej