we will go back 80 years, share our laughs and cherish our tears.

0kommentarer

Fortfarande på bra humör trots hemfärd i en jekla kyla och motvind. Händerna försvann och näsan blev smått till is men jag älskar min finafinafina cykel så det är helt okej i alla fall. Har varit och ätit mig alldeles för mätt på tacotårta hos Stina ikväll med fint sällskap. Johanna hade bakat drömlika cupcakes som jag inte orkade smaka efter all maot, men finfina var de allt (har med mig en hem i väskan som ska ätas upp imorgon...heh). Vi kollade på en av världens cheesigaste och finaste filmer "the notebook", där har vi något jag kallar kärlekkärlekkärlek.

Har pratat med världens bästa kusinfis idag och jag längtar efter att få krama om henne sådär jättehårt när hon kommer hit och hälsar på. Blir alltid på sådär extra-bra humör när jag har henne nära eller får prata med henne, det lyser upp lite extra så att säga. Louise "raketen" Bremander hahaha skrattar fortfarande åt dina historier, made my day!!! Sen skypade jag med en annan favvis som också får mig på så otroligt bra humör! Det är skönt att få ventilera lite ibland med folk som man litar på till 110% och som man kan skratta åt saker tillsammans med.

Imorgon blir första mötet inför wakeboardfestivalen och jag är otroligt exalterad över denna nyfunna grej. Så otroligt roligt och det känns som att det är riktigt bra folk med i det. Kulkulkulkulkul indeed!
NU sleeeep.
over and out
f.
p.s jag har världens bästa family!!! d.s.

Kommentera

Publiceras ej