tiiiireeed.

0kommentarer

Lång dag idag med. Först tre timmars föreläsning, after det blev det tre timmars lunch som bestod av häng med två favoriter sen fonetiklabb i två timmarrrr. Sista labben idag dock och SÅ skönt. Fattar ingenting så lär bli pluggggg under lovet. Heh.
Klockan är sju, det är ljust och 15 grader ute, LOVE IT. Som Johanna sa idag när vi traskade till affären efter skolan "man kan inte vara annat än glad i detta väder" och hon har så rätt så rätt. Eftersom jag klagade under hela labben om att jag var hungrig så har jag nu smäckt i mig grillad kyckling, mjukt tacobröd, avokado, tomat och en Ramlösa...så nu är jag mättttt. Tänkte ut och gå/springa men mina skor som jag haft hela dagen lång har gett mig två megablåsor på hälarna (snyft) så får nog gå barfota inne istället hehe.
IMORGON släpper vi biljetter till After-wake festen den 5e maj, kommer bli awesome!! Be there eller be dum i huvudet som en vis kille skrev en gång (om egentligen något helt annat men tyckte det passade nu). Wakefest är en av sakerna som lyser upp tråkigheten i all fonetik atm, så roligt och så mycket nytt folk. woopppppwoooop.

Dreaaams. Dreaaams. Dreaaaams. Måste se till att omvandla tanke till verklighet mehee.
Sen måste jag ta TBC sprutan också....bajs. Mycket måsten, både bra och dåliga. Borde plugga också, men tror att Mimmi känner mig allt för väl för hon hade helt rätt i att jag gör allt annat än det just nu. Haha. Så det kan bli.
Så bra så bra så bra. En flytt kanske? Vem vet. Så kul det vore.
Jaja nu ska jag göra något, typ som att slå en pling till min älskade farmor.
over and out
f.
(förvirrat inlägg, I know).

Kommentera

Publiceras ej