Ompaompaompapa

1kommentarer

High on life! Livet är bra fint för tillfället ska jag säga er. Haft världens bästa, soligaste, härligaste vecka i Idre med fräckaste ligan. Äckelfonetiken kan fortfarande sucka ass, som Mimmi hade sagt, men förutom det är allt awesome. I morgon är det möte med wakeboardfestivalgänget, öl-off på tisdag och sen kommer världens bästa Louise till mig för några dagar! Sen till helgen kommer bästa rydie till Helsingborg och det vankas utgång. Sen är det en vecka till 10dagars lov/uppehåll då jag ska hem till måset och träffa alla fina vänner och mysa med familjen! Jag gillar läget starkt atm ska jag säga er, kick ass på livet alltså.


Nu ska jag fortsätta bilåkandet och se om Mimmski har målat något på "drawsomething"!
Over and out
f

1 kommentarer

Louise

18 Mar 2012 10:22

<3

Kommentera

Publiceras ej