Ögonblick

0kommentarer

Transkriptionstest, Helsingborg och Ramlösa, så har min eftermiddag sett ut. Ibland behöver man inte direkt göra mer än att sitta i en fåtölj och kolla på scrubs/family guy/jönssonligan eller spela drawsomething tillsammans med två kanonfina människor. Trots en tung dag så går det inte att hålla skrattet borta och känna lättnad över den enkelhet och braighet som finns i fina Ramlösa.
Jag kände på mig imorse att det var en jobbig dag och det är otäckt ibland hur sinnet funkar. Ett sms/telefonsamtal och jag insåg åter igen hur snabbt saker kan förändras. Nu har allt förhoppningsvis gått åt rätt håll men håller tummarna hårt för att allt ska bli bra. Det är stunder som idag, då man bara behöver få vara och inte tänka så mycket och då uppskattas de timmar av skratt och enkelhet mer än någonsin.

Ikväll hade jag velat ligga i min säng hemma på Hästskovägen. Jag hade velat kunna följa med imorgon och hälsa på. Men det är mycket man vill
som inte riktigt går. Det är också kvällar som idag man saknar att ha någon att bara få krypa ner bredvid i sängen och vara nära.(haha deprimerande värre indeed).

Nu rullar tåget in i Lund och jag ska hem och krypa ner i sängen.
Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej