In bed

1kommentarer

När låg jag senast i sängen en lördag klockan halv ett?! Kanske är bra iofs för knoppen och kroppen att jag är just där jag är. Halsen är ond fortfarande och hostan retar gallfeber på mig annars är livet himla fint! Har varit och myst hos farmor idag. Pappa och jag flyttade hennes bokhyllor för att tvn skulle få ny plats. Blev även plock med hennes en miljon småsaker och foton som skulle upp på hyllorna igen. Bästa finaste farmor.
Ikväll har jag varit inne i huset mitt över gatan och firat tovalova som fyller 21 på tisdag. Himla trevligt med massor av mat och gott! Träffade finaaaaa människor med som jag inte sett på länge! Men de flesta gav sig iväg till Oskarshamn för att fortsätta galenskapa och jag gick över gatan för att dricka te med ma&pa. Ja och nu ligger jag här, sova strax. Är rätt trötter eftersom jag hostade halva natten igår heh.
Fick höra något ikväll om några personer som gjorde mig fruktansvärt arg och frustrerad! Men det tar vi imorgon. Jag säger bara en sak "karma strikes back" och jag hoppas dessa människor verkligen får tillbaka en stor fet smäll!!


Over and out
f

1 kommentarer

sara

02 Apr 2012 13:07

Fina fina Frida,viken fin bild på er :) så himla skönt att ha dig hemma ett tag nu :) hann inte ringa igår så jag slår dig en pling idag :) lovelove

Kommentera

Publiceras ej