hojt.

1kommentarer

Idag har varit en bra dag. Det blev en lite halvt spontantripp till Helsingborg (vart annars? hehe.) för att luncha med bästa Mimmski. Lunchen blev också till en kopp OTROLIGT gott kaffe på Koppi som sedan blev till en kopp kaffe på plantan i den så kallade "pidde-lyan". Efter allt kaffe så begav vi oss till bion för att se den nya "kvarteret skatan drar till Laholm" + mat på MAX. Filmen, som jag ärligt kan säga inte hade sådär jättehöga förväntningar på, var otroligt rolig. Kvinnan som satt bakom oss underhöll även med roligt skrattande, summan av kardemumman blir helt enkelt mycket skratt. Sen tror jag att mitt straff för all bitterhet de senaste dagarna kom idag på tågresan hem. Mitt emot mig satte sig en kille, som för övrigt såg helt normal ut. Men denna människa började nynna, vissla och klappa takten (UTAN NÅGON MUSIK I ÖRONEN) och höll på så hela vägen till Lund. Kul jul tänkte jag och höjde musiken, men visslande är svårt att stänga ute kan jag nu meddela er. Tog det lite som "Karma is a bitch".
IMORGON IMORGON IMORGON kommer min andra halva, kusinfisen Louiseeeee hit. Hon är här så länge som till på fredag och det ska bli så otroligt roligt! LYCKA indeed.

Jag har ett dilemma och det är boende till hösten. Vet inte riktigt hur det blir med lägenheten/rummet här i och med att Hanna ska plugga utomlands. Jag vet ju vad/vart jag helst av allt skulle vilja, men frågan är om det går..heeeeh. Dagens i-landsproblem. Morgondagens i-landsproblem blir tentaresultatet. maaay god.
NU sängen
over and out
f.
LOVEEEEEEEEEEE

1 kommentarer

Louise

21 Mar 2012 10:12

Snartsnart ses vi!!!! Ska bli så bäst, lika bäst som du är! :D LOVE

Kommentera

Publiceras ej