godmorgon.

0kommentarer

Trött som en get idag på grund av lite dåligt med sömn inatt. Har drömt otroligt lustiga drömmar. Vaknade vid två inatt och trodde att det var morgon, helt bombsäker sen så bara var det icke det. Snart dags för tre timmar fonetik, jaaiii....
Hade velat vara hemma nu och följt med Simonpimon när han ska och hälsa på pappsen idag. De skulle spela kort och mysa, frågan är väl kanske hur man lyckas mysa på ett sjukhus men det ska nog gå haha. Känner jag min pappa rätt så kommer han att klättra på väggarna av utråkighet så lite sällskap sitter nog fint. På fredag på fredag då är jag hemma och ska krama om dem så hårthårthårthårt. Det är tillfällen som dessa då man inser hur rädd man är för att någon av de man har närmst ska försvinna. Nu, som tur är, behöver jag ju inte direkt oroa mig för det men bara tanken på det gör att jag får ont i magen. Bahablaha nu ska jag icke tjata mer utan ska försöka föna mitt hååårrrr.
over and out
f.
korven och jag sist jag var hemma. tänk att han är stor nu time flies.

Kommentera

Publiceras ej