fishstick.

0kommentarer

Det där med att steka grejer verkar inte direkt vara min grej. Det slutar oftast med att saker är lite svartare än vad de ska vara..heh. Idag blev jag akutsugen på fiskpinnar, säkert tre år sedan jag sist åt det. Körde in en bakpotatis i micron (SÅ JÄKLA SMIDIGT BTW) 9 minuter sen klart. Fisksticksen blev liiiiiiite svarta men med citron på kändes inte det brända haha. Efterrätt blev en avokado, smarrigt värre och liiite nyttigt.
Idag har vi genomlidit tre timmar fonetik och sen njutit av tre timmars lunch i solen för att sedan ha två timmar föreläsning om "tecken som stöd". Spännande förläsare indeed.
Nu sitter jag är och funderar på att ta mig en promenix, termometern står på 12 grader lyxigt varm klockan 19. Men jag har ett rum att städa, det ser ut som en tornado har dragit fram.
Det går för övrigt SJUUUUKT bra nu. Wakefest kommer bli grymt och jag är så gladgladgladglad över att kunna bidra. Mimmski kom på en supersmart idé idag med som jag hoppas på! Mahaa.
Papi blir kvar på sjuuuukhuset men håller tummarna för att han är bättre imorgon och får åka heeemmm. Mamma och Simon är hos honom nu och jag hade SÅ gärna velat ha ett par sju-mila-klivs-stövlar atm och varit där med dem. Men som sagt på fredag på fredag.
Nu ska jag ta tag i mitt liv
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej