eh.

0kommentarer

Alltså en fråga bara. Varför är det skit på tv ikväll why why why? Det var så bra för någon timma sen, alla roliga serier. Men nu är det baaraaa dåliga programmmmmmm. Packningen går sämst då jag håller på att smått dö (nej jag vet att jag inte dör på riktigt men ni vet känslan bara....hehe). Bästa Tovalova kommer in och hämtar miiiiiig i Kalmaret imorgon när jag rullar in med tåget, så slapp pappa stressa hem från jobbbb, så snälltsnälltsnällt. Så slipper jag vänta 50min på jekla buss också, herreeejisses vad man blivit bortskämd med stadstrafik. Bussarna i Kalmar går ju var tionde minut men ska du ut på landet ja då får man vänta. Lilla fina MönsterrrrrRRrrååås. Det mås i Mönsterås hah. Feberyra?
Nu ska jag återgå till min väska.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej