cheena.

0kommentarer

Idag vaknade jag på fel sida, big time. Ni vet att man kan ha dagar då man bara känner att allt kommer sucka ass. Det var en sådan dag idag, jappjapp. Det blåste megamycket och småregnade lite när jag åt frukost också, vilket inte direkt piggade upp mitt humör. Hade glömt ladda mobiljäkeln och iom att min laddare är på fri fot så måste jag starta datorn varje gång den ska laddas. Ett otroligt tråkigt meck i alla fall. Så jag kunde inte lyssna på muisk på väg mot föreläsningen, vilket suckade ass. Kom till föreläsningen och en av dagens sen många höjdpunkter blev att face-rape'a mimmis kära pojkvän, SÅ kul. Sen suckade föreläsningen asmycket ass i och med att vi har en föreläsare som är helt opedagogisk. På lunchen insåg jag att jag hade haft i för mycket av min fina grönsaksbuljong i maten så det smakade mest salt, not så fun. SEN hade vi ännu mer äckelfonetik, labb också woho. Fattade nadapandada så det suckade ass det med. Efter allt det suckandet av ass, haha, så slog jag följe med två av mina OTROLIGT braiga vänner och insåg hur jäkla viktigt det är att kunna skratta. Jag nästan predikar om det ibland att man ska vara positiv och glad blablabla men när man har en dag som denna då är det svårt att leva efter de tankarna. Men så kommer den där klockrena kommentaren och slår dig med storm, sådär så att du skrattar på det sättet man mår bäst av och de flesta sucka ass tankarna försvinner. Sen blev det storhandling. Åkte hem och tryckte i mig, ocharmigt men sant, cirkus 1kg snabbmakaroner(fullkorn) och köttbullar innan det var dags att fara mot Helsingborg och ha utbildning med jobbet. Sprang in i skateboardligan och fixade kanskekanskekanske lite inför wakefest, big tumme upp på det hur eller hur! Sen spelade jag medvetslös, fick åka knasig stol och "räddade" Morgan. Himla fint. Rundvandring i hela konserhuset, överallt och ingenstans. Sen hem mot Lund och på tåget satt det två nissar bakom mig och Johanna som underhöll hela tågvagnen, helt awesome.
Nu ska jag sova och måste erkänna att dagen känns helt ok efter allt suckande haha.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej