Bapelsin gubbjäkel.

0kommentarer

Ibland undrar jag hur vissa människor tänker när de uttalar sig om olika saker. Ibland kanske det bara blir kortslutning och man säger helt fel sak på helt fel plats. Men ibland kommer de där smällarna som man inte riktigt är beredd på. De där orden som kommer från en annan persons mun och träffar en rakt i facet. Det tar kanske lite tid innan allt sjunker in, men sen när det väl har gjort det så etsar det sig fast och man blir arg. Varför kan vissa människor inte bara hålla sina tankar för sig själva. Jag borde inte ödsla energi på det men det är verkligen något som stör mig. Ni vet sådär så att man känner det i hela kroppen. Det är så jäkla störande.
Det hela kan kanske bero på att jag sov cirkus fyra timmar inatt. Var på Jensens i Malmö och åt med ma&pa + familjen Ivarsson igårkväll. Efter det blev det inflyttningsfest med Hanna och Svante bla. Träffade de flesta ur wakefestgruppen SÅ kul det ska bli!!!!!!!! Allsång, dans och svängit golv. Nyktert men kom inte i säng före halv fem imorse då Hanna och jag vandrade genom halva Lund för att komma hem. Hjälpte en stackars kille vars kedja hade hoppat också, good karma indeed.
Nollställd till tusen och det känns helt ok.
over out
f.

Kommentera

Publiceras ej