trötttt.

0kommentarer

Jag har fått en inflammation i mitt ögonlock. KUL JUL. Ser inte klok ut.
Ska dricka vin ikväll i alla fall och det ser jag fram emot. Skrev att det var tillsammans med fem fina tjejor men glömde att den femte var ju jag haha, schizo-frida till er tjänst. Har i alla fulla fall inhandlat massa gottigt nu, aaaaaaiiooooliiiiiii och avokadoooooos, reeekooooor (usch), salta pinnnaaaarrrr och massa mer, baguetteeeer också för den delen. Ett fint lådvin med, ser ut som ett blått litet paket. Man skulle nog kunna tro att jag redan är fuller iom att jag skriver så himla lustigt. Men jag är bara trött trött trött. Imorgon är det nationaldagen, vilket jag icke ska fira. Kanske vara lite bakis. Förstår inte riktigt det där med nationaldagar. Gillar det inte riktigt. Menmen det finns en och det är då inte mycket jag kan göra åt saken.
Nu ska jag sluta skriva och titta på när Simon stryker kläder. Det är inte allt för ofta det händer ska jag lova så måste passa på när det sker så att säga.
OVER AND OUT
f.
hehehehehe. liten pys.

Kommentera

Publiceras ej