tisdag.

0kommentarer

hemmahemmahemma.
Idag har jag varit och myst hos farmor, agerat smakråd. Hon är så himla fin haha. Hatt ska man ha, annars får det va! - citat av fru Ulla Andersson angående klädsel till Simons student. Väldigt tjusig hatt ska tilläggas. Sen överraskade jag Tovalova på jobbet lite och fick gosa med finhunden Wilson, muy trevligt. Har ätit lyxlunch färsk spenatpasta, parmaskinka, oliver, tomatoeees och sås gottgott. Home sweet home så att säga. Druckit kopiösa mängder kaffe ska också tilläggas. Ska göra internutbildningar för jobb nu över internätet, hög på koffein så det lär gå finfint. Ikväll blir det vin med fem fina tjejor, myspys.
Pusskramskumbanan.
over and out
f.
tänker på dig sådär hela tiden min finafinafinafinafina vännski. kärlek in i benmärgen och massa kramar. Vet att det kanske är lite töntigt att säga så men jag är ju lite tossig så jag gör det ändå.

Kommentera

Publiceras ej