tisdag.

0kommentarer

Jobbet är kul som alltid men det suger kraften ur min hjärna. En miljon jäkla papper att få i ordning. Om en vecka fyller jag år. En tisdag. Jag föddes en tisdag 1990 runt 15 på eftermiddagen. Så det är exakt på dagen så att säga.

Ett telefonsamtal lyste upp kvällen sådär jättemycket. Det var ifrån den där finafinafina killen. Som jag nu saknar något ännu mer än igår. Men snart så.

Har egentligen ingenting kul att säga. Är mosad i huvudet. Bäst att sova. Kan informera om att jag igår försökte klämma en gigantisk inombordare på kinden vilket resulterade i megasvullet nylle, halva. Muy underhållande. Idag gick det bättre men nu har kinden lite blå-lila-nyans, läckert indeed. Tacka vet jag alsosprit och plåster. Antecknar ni nu detta i era små anteckningsböcker? För den informationen hade ni ju inte kunnat leva utan så att säga....ehe.

jaja. Godnatt
over and out
f.
 
(några fina tjejor och jag på midsommar). 

Kommentera

Publiceras ej