söndag.

0kommentarer

Vad hände med att helgen har försvunnit på tre röda? Fredagen blev helt fantastiskt fin med middag tillsammans med finaste gänget och sen en otroligt rolig festkväll. Lite vrickade fötter och ett uppskrapat knä. Jag lärde mig att man inte ska cykla när man är lite sådär smått jättefull, speciellt inte med en Lena på pakethållaren...haha. Träningsvärk efter att ha gått i klackar för första gången sen i Augusti, visar på hur tränad jag är...! Gårdagen var sådär alldeles jättebra och fin. Massa mys och kvalitetstid med den där finafina killen. Tacos och film.
Idag blir det till att packa väskan och städa lägenheten, för imorgon åker jag hem. Då väntar en promenix med fina bexen, vilket jag ser fram emot. Tisdag blir det troligvis vinkväll med fina tjejor, myspys. Sen om en vecka tar lillpysen studenten vilket ska firas och efter det börjar jobbet. SJUKT vad tiden går.
Fick världens finaste kommentar utav världens bästa tjeja. Hoppas första dagen på jobbet går som en dans, och jag vet att du kommer kicka ass för du är så bra. Kommer sakna sönder mig efter dig, men vi ses snart!!! Alla andra finaste tjejorna också. Det får som sagt bli väldigt många tågresor i sommar, me likey!
NU ska jag ta tag i mitt liv.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej