one down, three to go.

1kommentarer

Här sitter jag i köket och är alldeles sentimental. Ett år. Ett helt år har sprungit förbi. Snart är vi T3or och inte nollor/ettor/tvåor. Detta året kan lätt klassas som det bästa i mitt liv. Helt sinnes vad bra det har varit. Jag har träffat så otroligt fina människor, som jag vet kommer vara vänner för livet. Hela ligan här nere i Lundet/Helsingborg, svårt att tänka sig hur det skulle vara utan dem. För det har blivit en självklar del i vad som är mitt liv. Mimmsan, Johanna, Linnea, Lisa och Stina. Hur ska jag klara mig i tre månader utan de som jag träffat och umgåtts med varje dag? Vi har hela sundets-pärlan-gänget och deras galna upptåg som jag kommer sakna massor i sommar. Resterande delar av Lundagänget och sen där där fina killen. Bästa Lundet och finaste musikantvägen.
Jag vet att sommaren kommer bli helt fantastiskt fin med alla hemma för jag saknar alla där också. Det är bara det att allt här har varit mitt liv ett helt år och nu ska man ta uppehåll på tre månader för att gå tillbaka till det som var så självklart innan. Två bubblor som ska mötas. Två liv. För vad folk än säger, så blir det två olika liv. Man har ett här som är hemma och sen ett hemhemma som är Mönsterås. Lustigt det där men ändå otroligt bra. Jag ser fram emot vinkvällar hemma hos tovalova och långa promenader med Sara och Rydie. Jag längtar efter en riktig uttski/bexi utgång och få skratta sådär så att magen gör ont hela kvällen. Jag hade velat kunna samla alla på ett och samma ställe och haft alla där tillsammans hela sommaren. Tänk så himla fint det hade varit. Men nu är inte det riktigt möjligt så man får göra det bästa av situationen. Vara nöjd med livet som det är, och det är jag. Det blir helt enkelt till att lägga lönen på tågbiljetter all summer long haha. Jappjapp.
På måndag rullar tåget hemåt. Men först en helg kvar här. Idag ska jag fika med Cilla, tobbe och Wilma på Nova. Sen möta Johannis och göra oss iordning för vid klockan sju ska vi till V.E.S.P.A och äta med ett helt gäng fina människor. Runt nio far vi till sparta och förfest, beerpong och annat skoj. Runt tolv är det dags för examensfesten på AF-borgen och där ska vi dansa hela natten lång och fira att första året på logopedprogrammet är gjort, och GODKÄNT! Imorgon ska jag mysa med den där fina killen all day long. Söndag får vi se vad som händer men kanske lite mer mys. Måndag - SMÅLAND. yeyeyeyeye.
Ont i magen och lite sådär deppig at the moment. MEN ikväll vänder det för då ska jag njuta av varje sekund jag har tillsammans med mina fina här. Bästa Lundagänget. Fy sjutton vad jag kommer sakna alla. MEN det är morgondagens bekymmer. buhu.
over and out
f.
image description
image description
image description
image description
Bildbomb.

1 kommentarer

kapten

02 Jun 2012 11:58

kan vara världens lyckligaste för att jag träffat dig! vi ses snart !Love!

Kommentera

Publiceras ej