meop.

0kommentarer

Nu har det gått en vecka sen vi slutade. En vecka har flugit förbi och det är massor som har hänt på olika sätt i allas liv. En vecka, sju dagar och en himla massa minuter och timmar. Jag hade velat knäppa med fingrarna och ha förra fredagen här och nu igen. Flera gånger. Helst lördagen också. För den var så otroligt fin. Jag hade inte förväntat mig att sakna honom så mycket. Jag hoppades väl att jag skulle göra det men man vet aldrig. Men det gör jag. Jag saknar det/honom massvis och längtar/håller tummarna för nästa helg. Jag kan fortfarande börja skratta när jag tänker på cykelfärden mellan Sparta och Af-borgen. Änglavakt. Sen Lenas prat om Sagan om ringen och hur det är att leva som Frodos avkomma. Jag skrattade så mycket att tårarna kom. Trillade ner på golvet. Så otroligt härligt. Dansadansa. Skratt och glädje. Perfektare avslut hade vi inte kunnat få.
Den veckan som har varit har gått så otroligt fort. Det har varit myskvällar med mina finafina vänner här hemma och fikastunder. Förberedelser inför studenten och firande av bästa lillebror. Igår kom Sara hem från värmen. Lyckalycka. Imorgon ska i alla fall Antonia och jag till vallen och dansa, för då spelar looptroop rockers. Succé.
Midsommar. Längtarlängtar. Längtar efter alla tågåkarbesök. Är så glad för sommaren. Det kommer bli så brabrabra. Saknar. Längtar. Lycka. Yep sånt är livet på en pinne och jag är så gladgladglad.
Pusskram skumbanan
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej