live love laugh

0kommentarer


Ligger i sängen och försöker sova. Stressigaste dagen på riktigt länge, vilket resulterar i hjärnmos. Första dagen på revisionen och kallabalik uppstod som vanligt. Jaja, imorgon är en ny dag. Kuligt värre att träffa alla idag iaf. 
Längtar just nu lite halvt jättemycket efter den 25e Juli då jag ska sätta mig på tåget upp till Norrland. Saknar den där finafina killen mest hela tiden. Men först ska jag hinna fylla år. Vilket projekt. Vad ska man önska sig? Sju-mila-klivs-stövlar kanske? Så jag lättare kan hälsa på alla de människor jag just nu saknar och som råkar vara utspridda över hela landet. Det hade varit en typiskt bra sak att få faktiskt. 
 
Nu ska jag sova på riktigt. Har läst min roliga bok "finns inte på kartan", lättläst och skrattvänlig. 
over and out
f. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej