i-landsproblem.

0kommentarer

Ja efter förra inlägget känns det ganska dumt att komma med detta i och med att det inte alls egentligen är av någon större vikt. MEN JAG VET INTE VAD JAG SKA ÖNSKA MIG I FÖDELSEDAGSPRESENT.
Eller ja i och för sig om jag får önska bara sådär så hade jag velat:
* Att Kramfors låg närmre Mönsterås...typ gångavstånd hade varit fint.
* Jag hade velat kunnat åka överallt och träffa alla som jag saknar sönder mig efter.
* Jag hade velat veta att jag klarar alla tentor framöver, att de här tre åren kommer gå kalas och att vi inte kommer ha några bekymmer.
* Motivation till träning
* Ta bort alla orättvisor och mobbare
* Att det blir en riktig sommar med värme och inget mer regn.
* Göra så att alla jag bryr mig om är friska och inte försvinner.
* Spolat fram tiden till den 25 juli.
* Göra så man hittar botemedel till allt som gör ont och orsakar tråkigheter.

Japp typ det. Men det blir kanske inte så lätt för mamma och pappa att fixa fram. Hatar att önska mig saker "bara för att", det känns på något vis så himla onödigt. Det finns så att säga så mycket annat viktigt att tänka på.

over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej