helg.

0kommentarer

Om cirkus tio minuter tänkte jag ta helg. Är helt slut i hjärnan efter tre intensiva dagar på OKG men det är så otroligt roligt att vara tillbaka. Man inser inte riktigt hur mycket man har saknat det förrän man varit borta ifrån det ett tag. Nästa vecka kommer alla killarna hit för då drar OII's revision igång. Superfun!!!!
När jag träffar folk här ute tror nästan alla att jag varit iväg på någon ny resa "Är det London du bor i nu?", "Vilket land har du besökt denna gången?".. Även om jag älskar att resa så älskar jag också att säga att jag läser till Logoped i Lund. Det känns så jekla bra att säga det, märkte idag nämligen hur jag satt och log när jag berättade om året som varit. Det är alltid skönt med ett avbrott och som sagt att få komma tillbaka till alla här, men jäklar i havet vad glad jag är för det året som gått. Jag älskar att vara hemma i sommar med alla finafina kompisar och jag älskar att jag har tre hela år kvar med mina fina nere i Lundet. Love life helt enkelt. Idag fyller en favvis år ingen mindre än finafina GLENNIE (Linnea) så grattisgrattis på henne. Truckförare och allt nu. HÄRLIGT.
Nehe nu ska jag traska bort till pappaaaa för det är dags för hemfärd och sen blir det raka vägen till LUND. Meheh så kul! Fotboll på storbildstv på stortorget direkt när jag kliver av, thumbs up!
over and out
f.

Jag och finafina Linnea som fyller hela 22 år idag.
hipphurraa!

Kommentera

Publiceras ej