Däcka?

0kommentarer

Jag trodde att jag skulle vara däckad nu. Somnade istället som en klubbad säl på soffan, det tog nog två sekunder från det att jag la ner mobiltelefonen efter att ha skrivit ett sms tills det att jag snarkade. Sinnes. Jag som skulle gå och lägga mig. SÅ otroligt jobbigt att behöva resa sig från soffan, borsta tänderna, tvätta bort sminket och klä på sig pyjamas....dagens i-landsproblem helt klart. Nu ligger jag i alla fall i sängen och ska strax ge mig på sovandet igen.
Första dagen på OKG är avklarad och det var megamys att komma tillbaka! Så roligt att träffa alla igen. På fredag väntar en resa ner till skåneland och den där fina killen. Sen på söndag ska jag spendera tid med den där bästa tjejen från sundets pärla. Så otroligt fin helg det kommer bli, L Ä N G T A R.
Tänk efter det är det midsommar, sinnes vad tiden går. Vet att även den helgen kommer bli sådär extraperfekt bra med alla tjejor! SEN FYLLER LILLA JAG ÅR. Då är det Juli. Tiden flyger. Vill träffa saknade finafina ligan sådär jättesnart. Känns otroligt bra att få pricka in två saknade filurer i helgen i alla fulla fall, det värmer i hjärtat.
NU ska jag vila mina ögon för imorgon är det jag som kör. Dock har jag Tanja i framsätet så lär inte behöva oroa mig för att somna, vet att det kommer babblas för fullt - THUMBS UP!
GODNATT
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej