tom.

0kommentarer

Jag känner mig lite sådär tom och hela jag längtar tillbaka till helgen som var. Det var så skönt att få komma bort och bara vara. Andas och få tänka klart. Vara med honom som får mig att må sådär himla bra inuti. Jag blir varm och kan inte låta bli att le mest hela tiden. Usch vad jobbigt långt tre veckor känns just nu. Speciellt nu när regnet vräker ner och allt är grått. ÅH. Deppig dag indeed haha. "Att sakna och längta är bra"....att sakna suger kan jag säga er. För man känner sig inte riktigt hel. Men det kommer.
Längtar till fredag klockan 22. Vet att jag kommer må så bra och få skratta så att magen värker. Just nu behövs det. Behöver bara få vara och skratta lite och inte behöva tänka.

Hade två finisar på besök igårkväll och oj vad jag tycker om er. Ni är sådär jättebra och får mig alltid att må som bäst. Love.

over and out.
f

Kommentera

Publiceras ej