sprint.

1kommentarer

HÖR OCH HÄPNA. 
Idag efter jobbet stack jag ut på intervallträning alldeles själv. Utan att mamma hade tjatat på mig innan eller någon annan. Jag bara kände för det och for iväg. Så jäkla härligt! 5km på cirkus 37 min och då både power-walkade jag och sprang. Ganska nöjder då det är åska i luften och svettigt som tusan. Meehe. Nu jäklar. 
 
 
En bil. En sak. Klump i magen. Mörka moln. Andas och spring. Jag sprang ifrån det och jag mår skitbra! Du gör inte mig något ont längre. Bara det att man aldrig vet hur man ska reagera. Jag vet fortfarande inte hur jag kommer reagera om du står framför näsan på mig någon dag. Men det tar vi då och inte nu. Det är faktiskt skitsamma för jag mår så bra idag och jag hoppas att du gör detsamma. Faktiskt så är jag riktigt glad för din skull och det känns bra. Jag är glad även för min skull. Luften är fri och det kändes så jäkla skönt att få springa ifrån det idag. BAM! 
 
Nu ska jag dricka te, sen sova. 
over and out
f. 
 
(Ett litet Ps. Till Saraaaa SÅ kul att du har börjat med dina inlägg igen. Blev ju helt paff när det var massor jag hade missat. Där har ni en sann inspirationskälla kan jag säga er mina damer (och herrar?). Hon är så jäkla duktig och inspirerar så in i bomben. Även finafina kusin Louise ger så otroligt mycket inspiration med sina fix och trix! www.saranilsson.myshowroom.se och www.loyuise.blogg.se ) LOVE på er. 
 

1 kommentarer

sara

12 Jul 2012 17:36

VAD DU ÄR DUKTIG! roligt att läsa att du kör intervaller så kul :D haha och tack så mycket för länkningen, ja nu har du lite läsning att ta igen :)

Kommentera

Publiceras ej