SOL.

1kommentarer

Idag vaknade jag till SOL. Så efterlängtat. Dock var det sol halva dagen igår med men då var jag på äventyr med Saris i Kalmar. Idag har jag dock legat som en klubbad säl ute på altandäcket. Så otroligt härligt att bara vara lite för sig själv. En bra bok, en tidning och sol, det är inte mycket som behövs för att göra mig nöjd så att säga. Nu sitter jag och smaskar i mig en grapefrukt, mumma! Ska strax hoppa in i duschen för att sedan fara mot Nabben och Tanja, Simon ska fixa hennes dator lite.

Igår var det klassfest och det var ju självklart sp06 och inte 09, fick lite hjärnsläpp haha. Då vi tog studenten 2009 och jag vet inte varför men kopplade inte riktigt då jag skrev. Det var i alla fall en helkul kväll med kubbspel och massamassa prat. Däckade runt halv fyra i morse, väldigt nöjd.

Om en vecka sitter jag och äter med en väldigt saknad människa, nämligen Johoney! L Ä N G T A R. Ska börja packa snart för min norrlandstripp, meeheeee. Så lycklig. Bara awesome helger framöver med Helsingborg, massa kalas 40 och 50 och besök. Sen blir det skåneland igen och världens bästa hösttermin kickar igång. Kul att ha så mycket att se fram emot.


NU duschen sen maot.
over and out.
f.

1 kommentarer

Johanna

22 Jul 2012 21:50

Jag längtar med, megamycket!! :D

Kommentera

Publiceras ej