Snart helg!

0kommentarer

Nu är det snart helg. Bara sisådär 8 timmar kvar, JAY.
Helgen är lugn med endast Reunion med Sp09 imorgon som fartfyllt event. Annars är det lite småsaker, finfint.
Igår överraskade vi bexen på jobbet då hon fyllde år. Skönsång och kladdkaka blev det allt. Himla fint. Sen kunde jag inte somna efter det utan låg vaken fram till halv ett i natt. Kan visserligen bero på att jag körde en däckning på soffan då jag kom hem från jobbet...haha.
Lär totaldäcka även i eftermiddag när jag kommer hem. Hoppas på att få sluta liiiiite tidigare. Sen ska jag nog våldgästa Sara och Utter lite innan jag far in till Kalmar och hämtar mammaaaaa. FINT.

(fuskade med lite kaffe idag, dock vågade jag inte dricka mer än två klunkar av det...haha. Får bli te resten av dagen..)

over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej