Skog

1kommentarer

Det där med att bosätta sig mitt i skogen har jag aldrig förstått mig på. Jag vill ha lite liv och rörelse, inte bara av älgar på tomten så att säga. Så högt upp i landet som jag är nu har jag aldrig varit innan. Det är mycket skog kan jag meddela. Lite fina sjöar skymtar förbi då det supersnabba racertåget x3000 drar fram. Kan meddela att det är ett otroligt fräsigt tåg med en enorm toalett på haha. Gången är bra mycket bredare än på X2000 där man stöter i de andra passagerarna så fort man ska upp och gå. Snyggare stolar med och den delen man kliver på i ska vi knappt ens prata om, asfräsig! Mycket tåginfo här kanske men jag har som ni kanske förstår det lite tråkigt. Cirka 45 minuter kvar nu. Får återgå till min ganska underhållande bok "ensamma hjärtan och hemlösa hundar". Over and out F

1 kommentarer

Lisa

26 Jul 2012 14:28

Ganska underhållande!? Det tycker jag var ett klent betyg!

Svar: Älskar slutet! Jag tyckte den var sådär lite smårolig hela tiden = ganska underhållande :) Men helt klart läsvärd!
Frida

Kommentera

Publiceras ej